01 January 2011

Belaja Masak

huh!! dalam boring-boring ni.. Terisi jugaklah entri yang kedua ni.. Today, my mum suruh aku pergi beli buku resepi kat TTC.. Siyes ingatkan dia betul-betul nak masak sedap-sedap.. Rupanya dia suh beli untuk diri aku. Kononya suruh aku belajar memasak. Nevermine la.. Aku memang ada cakap kat dia yang aku nak belajar memasak.. (niat je pon).. tut-tut, dia memang support aku.. yela.. mak mana yang tak nak support anak belajar kan.. semalam aku dah masak sayur goreng.. umi cakap masin sikit.. haha.. tak tahu la.. aku memang tak reti nak bajet perasa ni.. main tebur je kot.. 

so, today aku nak masak special sikit.. lebih dari sayur biasa.. hehe.. if jadi, i will update this blog soon.. oke.. 

sekarang dah zohor.. mandi pon belum lagi.. teeetttttt...!! and now, i must to take the towel n''' berkembang... 

duuuuuuu...

No comments:

Post a Comment