01 January 2011

Al-Fatihah buat Faizal Yusof

Jam 2.30 petang (lebih kurang la), pelakon tanah air kita, Faizal Yusof telah kembali ke ramatullah. Beliau merupakan bekas suami Siti Nordiana. Entri ni aku keluarkan sebab aku baru je rasa minat kat dia ni.. Baru-baru ni aku tengok dia dalam cite Tiramisu. Boleh tahan dia ni kelakar... Lawak jugak la.. Kalau aku ada suami macam dia.. Memang tiap-tiap malam aku hempuk dia dengan kerusi batu.. hu.. anyway... He is a good actor.. Baru je minat dia, dia dah pergi. Tu la kan, masa ada tak nak hargai. Dah tak ada baru nak cari. 

ni cite Tiramisu.. Best. Klakar.. Sempoi..

Harimau mati meninggalkan belang, manusia mati meninggalkan nama.. Bak kata Afdlin Shauki jugak, 'seseorang itu akan menjadi popular apabila dia meninggal dunia, time orang tu masih ada, tak ada siapa nak hargai.. time orang tu dah tak ada, baru nak hargai'. tu la lumrah artis kan..  

Apa-apa pun, Al-Fatihah buat Faizal Yusoff. Semoga beliau dirahmati ke atas cucu-cucunya.. Amin..

1 comment: