01 February 2011

Application

you know... Aku dah isi application untuk sambung blajar. Maybe aku dah bosan kot dengan kerja ni. Ntah la. Aku bosan dengan boss yang main cakap angin je. Sembang nak kemas. eeuuuww... anyway, tak yah la citer pasal boss tu...


Aku dah bukak UPU.. Aku dah isi.. For ur information, pilihan tempat belajar aku adalah di UiTM Shah Alam. Aku rasa maybe tempat tu je kot yang sesuai. 


Course yang aku pilih ialah.
1) Sarjana Muda Komunikasi Massa (Penerbitan)
2) Sarjana Muda Komunikasi Massa (Penyiaran)
3) Sarjana Muda Teknologi Kreatif (Teater)
4) Sarjana Muda Teknologi Kreatif (Skrin)


Atas sebab tertentu aku memilih dalam bidang berkenaan. For sure, ofkos la aku nak sambung dalam bidang aku jugak kan. Maybe aku boleh transfer kredit. huhu.. Jimat masa sikit kan.hehe..
Aku harap sangat dapat masuk UiTM..


bersambung....

1 comment:

  1. Oooo...Ucha nak jadi Pengachaya...Olate nak jadi penyanyi dangdut! Kikikiki

    ReplyDelete